marți, 15 decembrie 2015

In memoriam Sabin Fota

A fost o toamna grea, in care am pierdut un prieten...

Sabin Fota a fost partenerul meu in povestea cu astronomia, iar golul pe care l-a lasat in urma nu va putea fi umplut niciodata. Nu voi uita noptile pe care le-am petrecut impreuna sub cerul liber, pe Muntele Mic, Semenic, Godeanu sau Lisa. Tranzitul lui Venus a fost o aventura de neuitat.

Mi-l amintesc plin de viata si cu un bogat simt al umorului; la una din ultimele noastre intalniri cand i-am adus "Premiul Secund National de Astrofotografie" 2015 SARM, a glumit spunand ca: "Mai mult mort decat viu, tot am ridicat premiul deasupra capului".
Aveam atatea planuri impreuna, acum cand in sfarsit am reusit amandoi sa ne cumparam telescoapele mult visate. Din pacate insa ... totul s-a sfarsit altfel.



Pe 19 nov, profitand de absenta zapezii am luat telescoapele, atat ale mele cat si ale lui Sabin si asa cum planuisem impreuna, am urcat pe varful muntelui Mic. Am baut cognacul pe care il pastrasem pentru aceasta ocazie, am facut poze cu telescopul toata noaptea si un timelapse facut cu apartele lui Sabin.

 

Odihnestete in pace, Sabine...

Niciun comentariu: