sâmbătă, 20 iulie 2013

Losmandy G11 - gemini 1

      Am cumparat montura de pe Cloudy Nights, in luna martie 2013. Atunci cand coletul a sosit am avut insa o deziluzie majora: ambalarea foarte superficiala a facut ca la transport montura sa fie lovita sanatos pe drum, axa declinatiei mergand infranat si una dintre cele 2 cutii de viteza fiind sparta... costuri suplimentare.

 
      Partea buna este ca frictiunea excesiva a declinatiei a putut fi eliminata la strung, iar cutia de viteza a beneficiat de un adaos de acrilat roz si am putut declara montura functionala.



       Insa testele de eroare periodica nu au fost atat de spectaculoase cum mi-as fi dorit. E drept ca asteptarile mele erau cam nerealiste, si ca eroare periodica totala a unui cilu al melcului era sub 20" peak-to-peak, dar rezultatul ghidat era sub cel obtinut de EQ6. Singura solutie pe care am considerat ca o am, a fost  un melc Ovision.  Dupa o perioada de reglaje si teste m-am declarat multumit atunci cand eroare periodica a scazut la aprox 4" iar rezultatele ghidate (pe munte) au fost mai bune ca cele mai reusite nopti cu Eq6.


           Nu s-a terminat chiar cum mi-am dorit rezulatele finale fiind sub asteptari, insa montura reprezinta totusi un upgrade.


Salut